-
دوشنبه 14 خرداد 1386, 00:00 صبح
#1
کاربر جدید
الگوریتم تپه نوردی
سلام
از دوستان اگر کسی سورس برنامه تپه نوردی در محیط دو بعدی (که با f سه بعدی می شود) دارند خواهش می کنم بفرستن.
-
دوشنبه 14 خرداد 1386, 16:08 عصر
#2
کاربر دائمی
Hill Climbing Algorithm
bestEval = -INF;
currentNode = startNode;
bestNode = NULL;
for MAX times
if (EVAL(currentNode) > bestEval)
bestEval = EVAL(currentNode);
bestNode = currentNode;
L = NEIGHBORS(currentNode);
nextEval = -INF;
for all x in L
if (EVAL(x) > nextEval)
currentNode = x;
nextEval = EVAL(x);
return currentNode;
به هر زبونی که میخوای پیاده سازیش کن.
منبع http://en.wikipedia.org/wiki/Hill_climbing
قوانین ایجاد تاپیک در تالار
- شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
- شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
- شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
-
قوانین سایت