نمایش نتایج 1 تا 2 از 2

نام تاپیک: الگوریتم تپه نوردی

  1. #1

    Post الگوریتم تپه نوردی

    سلام
    از دوستان اگر کسی سورس برنامه تپه نوردی در محیط دو بعدی (که با f سه بعدی می شود) دارند خواهش می کنم بفرستن.

  2. #2
    کاربر دائمی آواتار aidinwashere
    تاریخ عضویت
    فروردین 1384
    محل زندگی
    پشته سرت
    پست
    632
    Hill Climbing Algorithm
    bestEval = -INF;
    currentNode = startNode;
    bestNode = NULL;
    for MAX times
    if (EVAL(currentNode) > bestEval)
    bestEval = EVAL(currentNode);
    bestNode = currentNode;
    L = NEIGHBORS(currentNode);
    nextEval = -INF;
    for all x in L
    if (EVAL(x) > nextEval)
    currentNode = x;
    nextEval = EVAL(x);
    return currentNode;

    به هر زبونی که میخوای پیاده سازیش کن.
    منبع http://en.wikipedia.org/wiki/Hill_climbing

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •