10 نکته و ترفند برای باز کردن گرفتگی لوله ها
لوله باز کنی در پردیس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بدون شک لوله های زیادی در خانه شما وجود دارد. این احتمال وجود دارد که کسی پنهان شود، واقعی است. به همین دلیل است که ما 10 نکته و ترفند برای باز کردن گرفتگی حمام، سینک، حمام، توالت… و مهمتر از آن، ما خوشحالیم که به شما بگوییم چگونه می توانید از گرفتگی مجدد لوله های خود در آینده جلوگیری کنید.

در طول سال ها، کثیفی زیادی در لوله های شما جمع می شود: مو، باقی مانده غذا، روغن و ده ها چیز کوچک دیگر. از آنجایی که احتمالاً لوله های خود را اغلب تمیز نمی کنید، این کثیفی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

سپس آب بیشتر و سخت تر یا حتی دیگر اصلا جریان ندارد. در مورد شما هم همینطوره؟ سپس ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می توانید گرفتگی لوله های خود را حل کنید. برای تعدادی از نکات، به چند محصول طبیعی خانگی که از قبل در آشپزخانه خود دارید، نیاز ندارید.
1. سیفون (گردن قو) را تمیز کنید.

اول از همه، می تواند به تمیز کردن سیفون کمک کند. می توانید این کار را با قرار دادن ظرفی زیر سیفون انجام دهید تا بتوانید آب را جمع کنید. سپس سیفون را باز کرده، داخل آن را تمیز کرده، حلقه آب بند را تعویض کرده و خود سیفون را دوباره سفت کنید.
2. آب جوش
لوله باز کنی در بومهن
یک سطل بزرگ آب جوش داخل لوله بریزید. آب باقیمانده چربی و صابون را حل می کند. این کار را سه تا چهار بار تکرار کنید تا همه انسدادها برطرف شوند.
3. بی کربنات سدیم و سرکه سفید

نصف لیوان بی کربنات نوشابه و یک لیوان سرکه سفید داخل لوله بریزید. چند ساعت بعد یا فردای آن روز اجازه دهید آب گرم از لوله ها عبور کند.
4. سرکه سفید با نمک و بی کربنات سودا

محصول را به همین ترتیب از طریق لوله بریزید. بگذارید چند ساعت یا یک شب عمل کند و دوباره آب جوش را در لوله بریزید.
5. تفاله قهوه

از تفاله قهوه برای درمان پیشگیرانه لوله های خود، چربی زدایی و از بین بردن بو استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لیوان را داخل لوله خود بریزید و سپس آن را با آب گرم حل کنید.
6. پیستون توالت

برای باز کردن سریع لوله های خود، می توانید از مسدود کننده توالت استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر قبلاً مایع شیمیایی را در لوله خود ریخته اید از این پیوست استفاده نکنید. این می تواند باعث پاشش پاشیده شود و خطر سوختگی وجود دارد.
7. چشمه فاضلاب

این ترفند را حتما باید در خانه تهیه کنید! آیا آن را در اطراف ندارید؟ سپس می توانید با یک متخصص Ajusto نیز تماس بگیرید. او خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند!

انتهای فنر فاضلاب نوعی 'سیم' با حلقه مارپیچ است که با آن می توانید به راحتی انسداد را شل کنید. یک فنر فاضلاب بلند با میل لنگ ساده ترین راه برای استفاده است.
8. واشر تحت فشار

همیشه می توانید یک مجموعه ویژه برای رفع گرفتگی لوله های خود خریداری یا اجاره کنید. این شامل یک میل لنگ و یک نازل تمیز کننده مخصوص است. اگر با این دستگاه ها آشنایی ندارید، بهتر است رفع انسداد را به متخصصی بسپارید که تجهیزات مناسبی دارد.
9. سود سوزآور یا سود سوزآور

تا حد امکان از مصرف این گونه محصولات خودداری کنید و با احتیاط از آنها استفاده کنید. همیشه از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که اتاق می تواند به خوبی تهویه شود.

بررسی کنید که آیا محصول برای لوله ای که می خواهید گرفتگی آن را رفع کنید و ترکیب لوله های شما مناسب است یا خیر. همچنین هرگز دو محصول را با هم مخلوط نکنید تا انسداد سریعتر برطرف شود. این باعث یک واکنش شیمیایی خطرناک می شود. معمولا این محصولات برای توالت شما مناسب نیستند.
10. با یک متخصص تماس بگیرید

اگر لوله های شما کاملاً مسدود شده است و قبلاً تمام ترفندها را امتحان کرده اید، در اسرع وقت با یک متخصص تماس بگیرید. از مصرف محصولات شیمیایی خودداری کنید. متخصص Ajusto دارای تجربه فراوان و تجهیزات لازم برای رفع گرفتگی لوله ها می باشد .
نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها
لوله باز کنی در بومهن
یک رنده قابل جابجایی در سینک آشپزخانه خود نصب کنید تا زباله ها را به دام انداخته و از بین ببرید.

ضایعات غذا را در سطل زباله یا روی انبوه کمپوست بریزید و نه در سینک.

همیشه بعد از شستن یا خشک کردن موها، موهای خود را از حمام خارج کنید.

به طور مرتب لوله ها را با نمک و آب گرم تمیز کنید. محلول را یک شب بگذارید یا ماهی یک بار با سرکه سفید بشویید.

با یک متخصص Ajusto تماس بگیرید تا به سرعت، کارآمد و برای مدت طولانی لوله های خود را باز کند.

لوله باز کنی در پردیس