نمایش نتایج 1 تا 34 از 34

نام تاپیک: اول قرار نبود بکشند عاشقان را

  1. #1

    Smile اول قرار نبود بکشند عاشقان را

    همانطور که حتما" اغلب کاربران سایت متوجه شده اند امروز برای مدت قابل توجهی فروم برنامه نویس در دسترس و قابل استفاده نبود . در کمال تاسف یکی از مدیران سابق یکی از بخشهای سایت که به دلائلی از ادامه فعالیت منع شده بود به روش ناجوانمردانه ای از اکانت ادمین فروم سوء استفاده کرد و ضمن حذف کردن اکانت مهدی کرامتی مدیر سایت و لغو دسترسی سایر مدیران ارشد در حال گفتمان با خواهر مادر کنترل پنل فروم بود که به لطف حواس جمعی رفقا جلوی سوء استفاده و تخریب گرفته شد .

    آنطور که شاهدش بودم از صبح تا همین حالا ( که به وقت جاری ایران باید ساعت 7 عصر باشه ) حاج مهدی و امید متقی در حال بازگرداندن وضعیت فروم به حالت عادی اش بودند که البته همانطور که انتظار میرفت با موفقیت انجام شد . قبل از این هم چند دفعه ای کودکان و نوجوانان علاقه مند به اینترنت که بعد از ظهرهای غم انگیزشون رو با فکر کردن به جواب سوال "هی پسر تو داری تو این دنیا چه گهی میخوری‌؟" پر میشه اقدام به سیخونک زدن به سایت برنامه نویس کرده بودند که همیشه بدون اینکه چیزی بتونه بصورت جدی فروم رو تهدید کنه همه چیز به حالت عادی برگشته ، و حالا سایت برنامه نویس داره به چهار سالگیش نزدیک میشه ، در حالیکه فرومی فعالتر و غنی تر نسبت به روزهای اول داره ، روزهائی که محتویات فارسی وب منحصر به چند خبرگذاری فارسی مانند ایسنا بود ...

    "تخریب" همیشه نتیجه ای مشابه داره . خراب کردن بستری که عده ای – بهر ترتیب – تلاش میکنن ازش به عنوان یک ابزار مفید استفاده کنن – حتی در بدترین حالت : یک ابزار مفید برای اتلاف وقت – هیچ وقت به نتیجه مفیدی نمیرسه ؛ و سایت برنامه نویس هنوز اینجاست ...

    یکی از دوستان ازم خواست ذیل این مطلب نام و مشخصات فرد مذکور رو ضمیمه کنم و یک سری فحش هم حواله اش بشه ، لیکن این اتفاق نخواهد افتاد . با اینکه کلیه مشخصات فرد مذکور موجوده ، اما بعیده کسی تصمیم داشته باشه برخورد لفظی باهاش بکنه . وقتی کسی بجای صرف وقت برای کسب درآمد برای زندگی شخصی اش یا صرف وقت و حوصله برای کمک کردن به سایرین ، از تمام هوش اندکی که داره برای ریدن تو وقت و اعصاب دیگران استفاده میکنه ، میشه در موردش ، قبل از هر چیز ، به یک نتیجه گیری مقدماتی رسید ، این آدم قاعدتا" باید زندگی غم انگیز و خالی و مزخرفی داشته باشه ، و فکر میکنم چنین افرادی همیشه برای ایجاد دردسرهای اضافی برای خودشون آمادگی کافی دارن ، و لازم نیست کسی در این زمینه بهشون کمک کنه ، ما هم چنین کاری نمیکنیم .

    سایت برنامه نویس مجددا" در دسترس است . تشکر عمیق از برادر کرامتی مدیریت سایت و برادر امید متقی

    خوش باشید
    آخرین ویرایش به وسیله Inprise : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 در 09:56 صبح
    UNIX is simple. It just takes a genius to understand its simplicity
    -- Dennis Ritchie

  2. #2
    منتظر تایید آدرس ایمیل آواتار SH.Daneshvar
    تاریخ عضویت
    فروردین 1385
    محل زندگی
    شیراز
    پست
    225
    تمام POST های که امروز صبح انجام دادن پریده.

    اه ه ه ه ه

  3. #3
    . آواتار oxygenws
    تاریخ عضویت
    دی 1382
    محل زندگی
    تهران/مشهد
    پست
    6,333
    همیشه نوشتن حرف های نافرم برام راحت تر بوده تا گفتنش.
    این مطالب رو عمومی، با هدف خوندن اون دوست سابق می نویسم.

    امروز هم مثل خیلی روز های دیگه که مجبور بودم با یکی از دوستانم مخالفت کنم و یا حتی خداحافظی کنم، چندش آور گذشت. برادر من، مومن، باور کن تحت همین فشار، کلی سردرد شدم.

    من محکوم بودم بین دو رفیق، طرف یکی رو بگیرم، محکوم بودم به نارو زدن و خیانت کردن، حالت بدی است.
    طبیعی است، بین یک فرد، و یک جامعه (یا بهتر بگم، یک روند فکری) تصمیم گرفتم که با سایت برنامه نویس همکاری کنم!!

    همیشه از غذا خوردن متنفر بودم، چون تخریب ِ طبیعت در اون نقش مهمی ایفا می کنه..... تخریب این سایت هم، که اکنون با هم ادغام شدیم، تخریب و تجاوز به حقوق من و مابقی اعضای این انجمن بود، و شدیدا از اون متنفرم.

    باشد که همه، چونان قبل، اما عاقل تر، دور هم جمع بشیم.

    در نهایت از برادر کرامتی که زحمات فراوانی برای سایت می کشند تشکر می کنم. خیلی هاتون مشکلات این برادر رو نمی دونید، اما متاسفانه یا خوشبختانه اندکی می دونم. باشد که قدر دان باشیم و باشد که برای پایداری این سایت، ما هم تلاشی بکنیم.

    پیروز و شاداب باشید.
    آخرین ویرایش به وسیله oxygenws : یک شنبه 17 اردیبهشت 1385 در 18:15 عصر
    ایمیل من
    سایت من

    عضویت در جامعه‌ی اهدای عضو

    Direct PGP key: http://tinyurl.com/66q5cy
    PGP key server: keyserver.ubuntu.com
    PGP name to search: omidmottaghi

  4. #4
    من و خیلی های دیگه فقط از اینجا استفاده می کنیم و خبر نداریم اون پشت چی می گذره. دیروز چند دقیقه ای فرصت شد در مورد سایت با جناب متقی صحبت کنم. صحبت به جایی کشید که واقعا من نمی تونستم تصور کنم چرا دوستانی مثل آقای کرامتی چنین سایتی رو با وجود این همه مشکلات نگه داری ، سرپا نگه داشتن ؟!
    حتما می دونید این سایت نفع مادی و یا شاید حتی معنوی برای کسانی که اونو اداره می کنند نداره اما به قول جناب Inprise این سایت چند وقت دیگه چهار ساله میشه. قبول کنید که آقای کرامتی و یا آقای متقی بی کار نیستن ، پروژه باید تحویل بدن و هزار تا تعهد دیگه توی زندگیشون دارن . و البته بعد از چهار سال جو مدیر بودن هم دیگه ازشون افتاده.

    گفتن این مطلب هیچ نفعی برای من نداره و مطمئنا مدیران اینجا هم این رو به حساب پاچه خاری نمی زارن چون نیازی به اون ندارن، اما کاش ترس از یه کلمه 3 حرفی نبود و می تونستم قسمتی از مشکلات نگه داریه سایت که دیروز در موردش با آقای متقی صحبت کردم رو عنوان کنم (که حتی عنوان کردن علنیه اونها هم ممکنه موجب ناراحتی بزرگوارانی مثل آقای کرامتی یا متقی بشه و مجبورشون کنه account بنده رو بفرستن جایی که عبرتی بشه برای دیگران) تا وقعا کمی بیشتر قدر چنین محیط هایی رو بدونیم.

    باز هم می گم من به شخصه کاری از دستم بر نمیاد اما یه تشکر ساده می تونم بکنم که فکر کنم همه ما وظیفه مون هست این کار رو بکنیم. اگر مدیران عزیز اجازه بدن به همه کسانی که این پست رو می خونن پیشنهاد می کنم توی همین تاپیک با یه جمله از همه کسانی که برای سر پا نگه داشتن اینجا تلاش می کنن ، تشکر کنند.

    موفق باشید
    آخرین ویرایش به وسیله titbasoft : یک شنبه 17 اردیبهشت 1385 در 20:26 عصر

  5. #5
    سلام، واقعاً از زحماتی که می‌کشید برای اینکه این سایت رو پابرجا نگه دارید ممنونم. از لحاظ علمی واقعاً سایت خوبی هست، دستتون درد نکنه دوستان. با وجود اینهمه کار و مشغله واقعاً عشق میخواد که دارید اینکار رو انجام میدهید. بازهم از همه شما دوستان که برای برپایی این سایت زحمت می‌کشید ممنونم.

    ارادتمند
    Fixer

  6. #6
    کاربر دائمی آواتار ali_kolahdoozan
    تاریخ عضویت
    بهمن 1384
    محل زندگی
    اون سر دنیا
    پست
    1,631
    این طور کارها دلی است . البته در مصراع دوم شعر داریم که

    اول قرار نبود بکشند عاشقان را بعدا قرار شد بکشند عاشقان را

    با تشکر از مدیران عزیز

  7. #7
    کاربر دائمی آواتار aakh1361
    تاریخ عضویت
    آبان 1383
    محل زندگی
    تهران - سه راه افسریه - شهرک کاروان
    پست
    380
    با اینکه بارها از این دست اتفاقات برای سایت افتاده ولی بازم با تلاش مدیران و اقای کرامتی هنوز سایت پابرجا هستش واقعا این تلاشی که مدیران و اقای کرامتی برای سایت می کنند جای تشکر داره
    به امید 10 سالگی برنامه نویس
    فکر می کنم تا اون موقع یک سایت مرجع در حد جهانی بشه

  8. #8
    سلام

    من هم از تمامی دوستان ای که در اینجا زحمت میکشن تشکر می کنم
    امید وارم یه روزی بشه جبران کرد

    رامین

  9. #9
    امیدوارم بودم کدورت های پیش آمده از بین بروند یا لااقل کمرنگ شوند اما افسوس که ... هیچ فکر نمی کردم چنین کند ولی کرد.
    امروز بعدازظهر پیش از آنکه دکمه Disconnect را کلیک کنم و به خواندن و نوشتن پاسخ تاپیکهایی که باز کرده بودم مشغول شوم، همه چیز عادی بود. بعد از 20 دقیقه که به قصد ارسال پاسخ ها آنلاین شدم، مشکل عجیبی نظرم را جلب کرد. وقتی موضوع را با آقای کرامتی در میان گذاشتم متوجه شدم نه تنها ایشان از موضوع باخبرند بلکه به یاری امید متقی راد (oxygenws) در حال برطرف کردن آن هستند! با توجه به اطلاعاتی که به بنده رسید، فکر نمی کردم سایت به این سرعت در دسترس عموم قرار گیرد ولی با تلاش و پیگیری مداوم این دو عزیز در کمتر از چند ساعت مشکلات بوجود آمده برطرف شد و لطف خدا سایت به حالت عادی خود بازگشت.

    مجددا از این دو عزیز تشکر می کنم، خسته نباشید

  10. #10
    کاربر دائمی آواتار hmm
    تاریخ عضویت
    مهر 1382
    محل زندگی
    ایران - یزد
    پست
    1,229
    حیف اون اندک دانش
    بعضی وقت ها فکر میکنم شاید غربی ها حق دارند از دانش ما بترسند
    فقط کافیه مدیر باهاش مخالفت بشه او وقت اون مدیر موشکهای با کلاهک هسته ای رو شوت کنه!!!

  11. #11
    دوستان عزیز
    در یک کلام
    دست گلتون درد نکنه

  12. #12
    از تو انتظار نداشتم...

  13. #13
    بابت طرز فکر این شخص متاسفم
    و ناراحتم که فقط می تونم بشینم و در اینجور مواقع نظاره گر زحمت های طاقت فرسای مدیران عزیزی چون جناب کرامتی و امید جان باشم.

    و خوشحالم که سایت برنامه نویس بیدی نیست که با این بادها بلرزه.

    و دست آخر هم دست مریضاد آقا مهدی و آقا امید عزیز

  14. #14
    کاربر تازه وارد
    تاریخ عضویت
    مهر 1384
    محل زندگی
    همدان
    پست
    79
    از زحمات همه دوستان کمال تشکر رو دارم.

  15. #15
    منتظر تایید آدرس ایمیل آواتار SH.Daneshvar
    تاریخ عضویت
    فروردین 1385
    محل زندگی
    شیراز
    پست
    225
    منم به عنوان یه برنامه نویس از همتون متشکرم
    امید وارم موفق باشید.
    باور کنید کارتون پاداش اخروی هم داره.

    موفق باشید.
    یا حق.

  16. #16
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    شهریور 1382
    محل زندگی
    هلند
    پست
    1,709
    واقعا دستتان درد نکنه کار شما کارستانه
    باور کنید دریروز داشتم جواب سوال یکی از را مینوشتم که بعد از تایپ و کلیلک روی ارسال با پیغام مشهور " صفحه مورد نظر پیدا نشد " مواجه شدم دو سه بار Refresh نمودم نتیجه ای نداد . همه ش نگران موردی بودم که آقای DelphiAssistant در پست روز قبلشون آورده بودن
    http://www.barnamenevis.org/sh...ad.php?t=45196
    تا اینکه امروز صبح اولین جایی که وارد شدم همین سایت بود بعد با خیال راحت سرکار رفتم
    میدانید من یه جورایی به این سایت معتاد شدم و بعضی مواقع به سرم میزنه که یه بک آپ از سوالات و جوابهای سایت برای روز مبادا بگیرم اما با این فکر که "خیال بد به سرت نزنه " دوباره منصرف میشم

  17. #17
    کاربر دائمی آواتار shobair
    تاریخ عضویت
    فروردین 1387
    محل زندگی
    تهران
    سن
    43
    پست
    339
    سلام
    پس قضیه پاک شدن پستها اینه؟؟ من خیلی تعجب کرده بودم که چرا پستهام رو مدیر پاک کرده!!!

    شبیر

  18. #18
    منم خیلی شوکه شدم.بعد از اینکه لینک عکسهای نمایشگاه رو آپدیت کردم رفتم خونه و شب که از خونه کانکت شدم دیدم سایت جواب نمیده خوب چون این کارتهای اینترنتی همشون درپیتی هستن پیش خودم گفتم مشکل از منه......تا اینکه متوجه این موضوع شدم
    البته این بار اول نیست و بار آخر هم نخواهد بود تا انسانی فراری از منطق و خودخواه تنها به خاطر ارضای تمایلات شخصی و یا تسویه حساب این حرکت رو انجام بده
    بقول دوستمون این سایت هم از اون سایتها نیست که با این بادها به خودش بلرزه(البته با وجود افراد دلسوزی مثل حاج مهدی و امید خان و سایر دوستان)
    واقعا فکرشو بکنید مهدی کرامتی که با جون و دل داره این سایت رو با کمک تعدادی از دوستان میچرخونه بواسطه مشغله کاری زیاد حتی نتونست بیاد نمایشگاه ولی بنده خدا مجبور شده به خاطر پایداری سایت این همه دردسر رو تحمل کنه تا ما حتی متوجه نشیم که چه بلائی سر سایت اومده
    از برادر اینپرایز هم ممنونیم که به این خوبی نسبت به طرح مشکل اقدام کردند تا همه قدر زحمات دوستانی مثل آقای کرامتی و امید خان و ......رو بهتر بدونیم
    زنده باد سایت برنامه نویس و زنده باد نام تمام انسانهای با منطق و شعور
    در تندیس های تخت جمشید هیچ کس در حال تعظیم نیست ، هیچ کس عصبانی نیست ، هیچ کس سرافکنده و شکست خورده نیست ، هیچ کس سوار بر اسب نیست ، هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست ، هیچ کس برده نیست و هیچ تصویر خشنی دیده نمیشود.
    ************************************************** ******************************************
    اندیشه کن , آنگاه سخن گو تا از لغزش بر کنار باشی

  19. #19
    کاربر دائمی آواتار Mohammad_Mnt
    تاریخ عضویت
    اسفند 1381
    محل زندگی
    جنگلی به نام ایران
    سن
    41
    پست
    1,875
    من خیلی با لحن نوشتاری اینپرایز حال می کنم

    ** اندکی ویرایش شد ** امید
    برادر محمد، لطفا..... :)
    آخرین ویرایش به وسیله oxygenws : دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 در 12:34 عصر

  20. #20
    ما که نمک پرورده ایم ...
    دوستای خودم ارادت داریم بدجور
    -----
    هرکس بدما به خلق گوید *** ما چهره به غم نمیخراشیم
    ماخوبی وی به خلق گوییم *** تا هردو دروغ گفته باشیم :لبخندساده

  21. #21
    VIP آواتار hr110
    تاریخ عضویت
    بهمن 1381
    محل زندگی
    ایران - تهران
    پست
    1,460
    من که نمیدونم این بابا کیه، ولی باید خیلی پلید تر از این حرفها باشه که من و شما فکر میکنیم. ولی حدس میزنم با یکی از مدیرها حرفش شده. ولی باید گفت که این سایت نه متعلق به کرامتی است نه اینپرایز، نه متقی و ... سایت برنامه نویس وقتی سایت برنامه نویس خواهد بود که متعلق به همه باشه و همه اونو متعلق به خودشون بدونن.

    بله دوستان سایت برنامه نویس هنوز اینجاست و به همت هممون همینجا نگهش خواهیم داشت
    ... چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

  22. #22
    کاربر دائمی آواتار Kamyar.Kimiyabeigi
    تاریخ عضویت
    خرداد 1384
    محل زندگی
    تهران
    پست
    1,276
    منم به نوبه خودم میگم دست همه شما درد نکنه و واقعا" خسته نباشین

  23. #23
    کاربر دائمی آواتار ravanfar
    تاریخ عضویت
    بهمن 1381
    محل زندگی
    Iran - Tehran
    پست
    317
    سلام
    بهرحال انشاء الله آن مدیر سابقی که این کار را کرده درک نماید این سایت تنها وسیله ارتباط مطمئنه بین من که اصلاً کامپیوتر نخوندم با بزرگان و فعالان این علم.
    تخریب هم کار سختی نیست ساختن ، پابرجا کردن و ایستادگی هنر محسوب میشه.
    DelphiAssistan و oxygenws دست شما درد نکنه و واقعا خیلی ها باید از شما متشکر باشند.
    و جناب اینپرایز خشمگین، شما هم خسته نباشید

  24. #24
    کاربر جدید آواتار saba~h
    تاریخ عضویت
    فروردین 1385
    محل زندگی
    نيشابور
    پست
    27
    سلام به مدیران پر تلاش سایت
    من هم به نوبه خودم از همه شما بخصوص اقای کرامتی ومتقی تشکر میکنم
    می خواستم بگم که با اینکه جدیدا با سایت شما اشنا شدم اما دیدن این جمع دوستانه باعث شده منم یه تکونی به خودم بدم تا افتخار همراهی با شما رو از دست ندم.
    واقعا بهتون خسته نباشید میگم وارزو میکنم با انرژی وتوان مضاعف به کارتون ادامه بدین .
    امیدوارم در زندگی تون موفق وسربلند باشین

  25. #25
    محمد تو کجائی که هر چند وقت یه بار یواشکی پیدات میشه.هنوزم کچلی یا اینکه سربازی تموم شده
    در تندیس های تخت جمشید هیچ کس در حال تعظیم نیست ، هیچ کس عصبانی نیست ، هیچ کس سرافکنده و شکست خورده نیست ، هیچ کس سوار بر اسب نیست ، هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست ، هیچ کس برده نیست و هیچ تصویر خشنی دیده نمیشود.
    ************************************************** ******************************************
    اندیشه کن , آنگاه سخن گو تا از لغزش بر کنار باشی

  26. #26
    کاربر دائمی آواتار شاپرک
    تاریخ عضویت
    بهمن 1383
    محل زندگی
    ناکجاآباد
    پست
    1,157
    من هم از زحمات شما تشکر میکنم
    تمام چیزهایی که من یاد گرفتم از طریق این سایت بوده
    خسته نباشید

  27. #27
    کاربر دائمی آواتار alimaker
    تاریخ عضویت
    اسفند 1384
    محل زندگی
    تهران
    پست
    140

    Smile خواب نما

    آقا من بدبخت رو بگو که فکر میکردم خواب نما شدم . تازه زدم ویندوز رو خراب کردم که از اول نصب کنم . لطفا از این به بعد وقتی سایت دچار حمله تروریستی شد یه ندایی هم به ما بدین خودمون بدبخت نکنیم .صبح یکشنبه فایلم رو آپلود کردم ولی عصر همون روز نبود راستی من خواب نما شده بودم ؟ در ضمن از کوزه همان تراود که در اوست . امیدوارم سایت بی نظیر برنامه نویس برای همیشه از گزند بدخواهان در امان باشه که این مهم با تلاش روز افزون مدیران واقعا ارشد سایت محقق خواهد شد. از زحمات همه شما ممنونم.

  28. #28
    کاربر جدید آواتار janalipour
    تاریخ عضویت
    دی 1384
    محل زندگی
    Tehran
    پست
    18
    کم کم میشه حدس زد این کار کار چه کسی بوده
    اما یکم غیر قابل باوره!!!

  29. #29
    کاربر دائمی آواتار ali_kolahdoozan
    تاریخ عضویت
    بهمن 1384
    محل زندگی
    اون سر دنیا
    پست
    1,631
    اونی که فکر میکنی نیست گذاشته همتون رو تو خماری .

  30. #30
    کاربر دائمی
    تاریخ عضویت
    آذر 1383
    محل زندگی
    تهران
    پست
    1,021

    Talking

    سلام
    نقل قول نوشته شده توسط janalipour
    کم کم میشه حدس زد این کار کار چه کسی بوده
    اما یکم غیر قابل باوره!!!
    نقل قول نوشته شده توسط ali_kolahdoozan
    اونی که فکر میکنی نیست گذاشته همتون رو تو خماری .
    در پناه حق

  31. #31
    کاربر دائمی آواتار meh_secure
    تاریخ عضویت
    دی 1383
    محل زندگی
    California
    پست
    964
    بهتره که افراد سایت در مورد اون شخص که کی بوده و ... قضاوت نکنند.

  32. #32
    دسترسی‌های یوزرهای غیرفعال رو (که احتمال هک شدن اکانتشون به دلیل سادگی پسورد و یا مسایل دیگر احتمالا میسر است) حذف کنید و به کسی تهمت نزنید.

  33. #33
    کاربر دائمی آواتار Mohammad_Mnt
    تاریخ عضویت
    اسفند 1381
    محل زندگی
    جنگلی به نام ایران
    سن
    41
    پست
    1,875
    دکتر ، یوزر معمولی که نمی تونه اکانت مدیر رو لغو کنه که !

  34. #34
    خوب ؛ کافیه .
    "بطور کلی آدمها میخوان که خوب باشن ، اما نه خیلی خوب ، و نه همیشه" - جورج ارول

    موفق باشید .
    UNIX is simple. It just takes a genius to understand its simplicity
    -- Dennis Ritchie

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •